Saturday, September 20, 2008

Troll eller tomtar ?

Nu i veckan har jag varit uppe vid lillsvan
för att ösa ur och dra upp båten
inför den stundande vintern
när allt detta var klart gick jag och en jobbarkompis en annan väg till bilen
än man brukar d.v.s lite mera igenom skogen för att kolla om det fanns
någon svamp, men dröm om min förvåning när vi fick se detta mitt i skogen !!??








och när min vän Erwin började pumpa i denna mycket fina vatten pump
mitt ute i skogen ,(varför finns en pump mitt ute i skogen?).får jag se lite längre bort
en sak som kittlar min fantasi, det som var det roliga va att vi såg den inte förren jag skulle ta kortet,, kolla på bilden nedan










Ja det är rätt som ni ser i stora stenen där i bakgrunden mellan och i skydd av
de stora granarna" det är en liten dörr"som det satt ett hänglås på mitt ute i skogen !!!!







Sug på den ni alla tvivlare där ute! och håll ögonen öppna nästa gång när ni är ute och går i skogen

1 comment:

Anonymous said...

WOW så spännade, kan det ha varit en gammal jordkällare....=((
Eller är det tomtar o troll tro.
Det var väldigt mysigt där ni gick!